Couch to 5K 6. nädal

6. nädala esimesest jooksust sai natuke kirjutatud eelmises postituses, aga räägin siis ülejäänud kahest jooksust ka.

Ma sain oma eelmise postituse kirjutamisest nii palju motivatsiooni, et läksingi tol samal õhtul trenni tegema. Seekord oli trenn teistmoodi, sest ma tegin seda jõusaalis jooksulindil. See oli mu esimene kord jooksulindil trenni teha. Alguses oli veits harjumatu ja nats kartsin, et äkki kukun, sest mul tulid silme ette need videod, kus jooksulindilt maha käiakse. 😀 Nii et ma esimese kõnni+jooksu hoidsin enamus ajast käepidemest kinni, aga edasi lasin juba täitsa lahti. Seekord tuli mul 3x joosta 8 min + 3x kõndida 2 min ehk kokku 30 min trenni.

Jooksulindil oli see ka huvitav, et nägin reaalselt, kui kiiresti ma jooksin ja palju km läbitud sai:

  • Esimene 2 min kõndisin 4,5 km/h, 8 min jooksin 6,5 km/h
  • Teine 2 min kõndisin 4,7 km/h, 8 min jooksin 6,7 km/h
  • Kolmas 2 min kõndisin 5 km/h, 8 min jooksin 7 km/h

Ja läbisin siis kokku 3,1 km. Nagu näha, siis kõnnin ja jooksen tegelikult aeglaselt. Aga ma ei tunne ennast sellepärast halvasti. Peaasi, et liigun regulaarselt ja saan enda jaoks paraja koormuse kätte. Küll suudan aja jooksul natuke kiiremini ka jooksma hakata.

Lõpus jooksulindilt maha tulek oli muidugi omaette huvitav kogemus. 😀 Ma juba jooksmise ajal tundsin, et kuidagi vastik vaadata otse ja numbreid ekraanil, sest tahtis nagu natukene pead hulluks ajada, kui ma vaatasin mujale kui alla. Ja lindilt maha tulles oligi veits pearinglust mõned minutid. Ma muidugi kartsin, et äkki see triggerdab kuidagi mul vertiigot, aga jumal tänatud.. siiamaani kõik ok! Igatahes edaspidi jooksulint mu esimene valik ei ole ja kindlasti eelistan õues jooksmist.

6. nädala viimase jooksu tegingi täna õues. Päris mõnus päikesepaisteline õhtu oli, kuigi harjumatult jahe, samas jooksmiseks paras. Jooksin seekord kergliiklusteel ja poole jooksu pealt tundsin järsku, et nii kerge on joosta. Ja oligi kuni lõpuni kerge joosta. Täna oli trenn kokku 28 min = 2 x 12 min jooksu + 2 x 2 min kõndi. See on kõige pikem aeg, mis ma järjest olen jooksnud nüüd selle programmi tegemise ajal ja üldse viimaste aastate jooksul. Ja see tunne, et ma päriselt ka jõuan, on nii hea!

Ainult 5 trenni veel 5 km jooksuni!

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s