Laulasmaa puhkus pildis

Ilma poolest on suvi minu jaoks läbi ja aeg on vanad võlad kustutada ehk siis lõpuks jagan teiega meie selle suve minipuhkust. Olime 25-27. juuli LaSpas Laulasmaal. Ma ei ole kunagi sealkandis käinud ja väga meeldiv oli. Kõige rohkem mulle meeldiski mereäärne asukoht ja spaa ise oli ka korralik ning hommikusöögid maitsvad. Meie toal oli suur rõdu ka, mida me kahjuks väga nautida ei saanud. Ühel õhtul istusime seal tekkide sisse mässituna, sest nii hull tuul oli. Aga ma kujutan ette, et soojal suveõhtul või -päeval oleks seal väga mõnus olnud chillida. Aga üldiselt ma jäin spaaga väga rahule ja läheks teinekordki. Lisaks spaas olemisele sõitsime seal piirkonnas natuke ringi ka. Panengi kogu meie tripist siia väikese pildigalerii.

Esimesed vaatamisväärsused olid Keila juga ja Türisalu pank. Edasi sai mindud Rummu karjääri, kuhu ma olen juba pikka aega tahtnud minna ja ei pidanud pettuma. Rummu oli täpselt selline koht, kus võiks sõpradega ühe mõnusa sooja suvepäeva veeta. Seal tundus olevat nii palju ägedaid tegevusi, aga hetkel väikese lapsega piirdusime jalgupidi vees käimisega. 😀 Oleks ilm parem olnud, siis oleks ehk ujumas ka käinud, aga seekord siis niimoodi.

Pärast Rummut mõtlesime, et ahh lähme käime siis juba Paldiskis ka ära. Sõitsime täitsa Pakri poolsaare tippu ja käisime ka Pakri tuletornis, mis on Eesti kõrgeim tuletorn (52 m) ja ainuke tuletorn, kus külastajad saavad käia laternaruumis. Ma kardan kõrgust ja tuletorni tipus oli ikka päris huvitav. 😀 Rõdule ma minna ei julgenud, sest see oli nii kitsas ja väljas oli MEGA tuul. Kuigi ma pole kindel, kas oleks tuulevaiksema ilmaga ja laiema rõdugagi läinud. 😀

Hakkasime vaikselt tagasi sõitma ja mõtlesime, et võiks kuskilt äkki süüa võtta. Paldiskis nägime mingit meie jaoks täitsa suvalist kohvikut ning otsustasime sinna sisse astuda. Tavaliselt me oleme ikka uurinud netist, kuhu sööma minna või mida soovitatakse jne. Aga astusime sisse Anne KoogiKodusse ja see oli nii lahedalt hubane koht! Lapsele oli olemas rohkete mänguasjadega mängunurk, mis tähendas, et me saime rahulikult sööki ning kohvi ja kooki nautida. Kogu kohviku interjöör ise oli ka nii teistsugune ja mõnusa vaibiga. Teenindus oli väga hea ja ostsime mõned koogitükid veel kaasagi. Kui sinnakanti peaksid sattuma, siis kindlasti astu läbi!

Proovisime kokku vist mingi nelja kooki ja kahte muud maiust ja kõik olid imelised!

Viimase õhtu veetsime spaa restoranis Liiv ja käisime mere ääres.

Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis see oli “VUTT, siidrikaste, võiga smooritud lillkapsas, tšiili hanemalts, võrsesalat”. Kindlasti tavapärasest teistsugusem maitseelamus, aga mitte päris minu maitsele siiski.

Selline see meie mõnus kauaoodatud pere minipuhkus oligi. Ma arvan, et Laulasmaa LaSpa on hetkel mul top 3 lemmikute spaade hulgas küll. Nii et kui sa pole veel käinud, siis mine vaata üle!